MORNINGSUN |U nostru "Second Bed" - Sofà Gyros

sdzxcasdasd8

A tavola di caffè di a serie Gyros hè cuncepita da Yipo Chow!

I linii simplici di a serie di divani combinanu moda è design unicu.Hè carattarizatu da a gamba di legnu solidu gyro, chì hà un disignu unicu di gamba gyro, è à u stessu tempu, aghjunghjenu stabilità à a carica generale di u divano.In u so disignu simplice è atmosfericu, aumenta ancu u sensu unicu di designu è a creatività di i prudutti di u designer.

sdzxcasdasd1 sdzxcasdasd2

Sofà Gyros, cuncepitu da Yipo Chow.E so linee pulite cù una cumminazione di moda è design, chì presenta i gyros di legnu solidu.Intantu, aiuta assai di a stabilità di u divano.Questa idee speciale, chì mostra l'idee creative di u designer.

U quadru d'acciaio di u divano è u sediu è u schienale di cuscini ingrossi sò assai còmode per pusà.Tuttu u divano hè suave è còmode.U largu cuscino di schienale pò accoglie cumplettamente a persona sana quandu si sdraia.I braccioli addensati apposta ponu ancu mette libri è quaderni, chì hè assai adattatu per una persona per leghje è travaglià quandu si trova in u sole à u tramontu.

U quadru d'acciaio cù u sediu è u spinu tappezzatu grossu, hè assai cunfortu quandu vi mette nantu à ellu, Cù i braccioli addensati, Pudete mette i vostri libri è u laptop, hè perfettu per qualchì tempu solu quandu leghje un libru sottu u sole.

sdzxcasdasd3

U divano superiore pò ancu esse assuciatu cù a tavola di tè è a tavola laterale.A serie sana di accessori pò aiutà à riduce u prublema di selezzione.A tavola da tè hà tavulini in legnu solidu è marmura da sceglie.Una varietà di culori pò esse cumminata.Tutta a tavola di tè hè liscia è ligera senza voluminu.

Avemu tavulinu Gyros è tavulinu laterale per currisponde à u divano Gyros, chì vi aiuta à riduce u fastidiu di troppu scelte. Ci hè una cima di legnu solidu è una cima di marmura per a vostra scelta. .

sdzxcasdasd4 sdzxcasdasd5

Ci sò ancu tavule laterali derivati, chì ponu esse aduprati cù divani, laptops, libri è tavulini decorattivi.Puderanu ancu esse facilmente spustati è posti à vuluntà.Ch'elli sò aduprati cù divani o sedie di divertimentu, sò una partita calda in casa, è sò definitivamente una bona scelta per i salotti è l'appartamenti high-end. A tavola laterale pò currisponde bè à u divano, pudete mette u vostru laptop, libri è decorazioni nantu à questu.Hè faciule di spustà.Ùn importa micca u divano, ma ancu i sedie, serà sicuramente una bona scelta per u salottu è un appartamentu di alta classe.

sdzxcasdasd6 sdzxcasdasd7


Tempu di Postu: 05-Jan-2023
Chat in ligna WhatsApp!