11 Disegni di sedie classiche - Hannu cambiatu a tendenza mundiale!

A sedia hè l'ughjettu di a casa più basica, hè ordinariu ma micca simplice, hè stata amata da innumerevoli maestri di design è cuncepitu una volta è una volta.E sedie sò piene di valore umanisticu è sò diventate un simbulu impurtante per u sviluppu di stile è tecnulugia di design.Via tastà queste sedie classiche, pudemu riviseghjà tutta a storia di u disignu di i centu anni è più.Una sedia ùn significa micca solu una storia, ma ancu rapprisenta una era.
Designer Breue hè u studiente di Bauhaus, a sedia Wassily era un disignu d'avanguardia natu sottu l'influenza di u mudernu in quellu tempu.Era a prima pipa d'acciaio è sedia di pelle in u mondu, è hè stata chjamata ancu u simbulu di a sedia di pipa d'acciaio in u XXu seculu, chì hè u pioniere di u mobili mudernu.
w1
w2
02 Corbusier Lounge Chair
Design Time: 1928/Annu
Designer: Le Corbusier
A sedia Corbusier hè stata cuncepita da i famosi architetti Le Corbusier, Charlotte Perriand è Pierre Jeanneret inseme.Il s'agit d'un travail d'époque, à la fois rigide et souple, et qui combine ingénieusement deux matériaux différents, l'acier inoxydable et le cuir.A struttura raghjone rende u disignu di tutta a sedia ergonomica.Quandu si stende nantu à questu, ogni puntu di u spinu di u vostru corpu pò esse strettu à a sedia è uttene un supportu perfettu, cusì hè ancu chjamatu "macchina di cunfortu".
w3

w5 w4
03 Sedia di ferru
Design Time: 1934/Annu
Designer: Zavi Borchard/Xavier Pauchard
A legenda di a Cattedra Tolix principia in Autun, una piccula cità in Francia.In u 1934, Xavier Pauchard (1880-1948), un pioniere di l'industria di a galvanizazione in Francia, applicò cù successu a tecnulugia di galvanizazione à i mobili metallichi in a so propria fabbrica è cuncepì è pruduce a prima Sedia Tolix.A so forma classica è a struttura stabile anu guadagnatu u favore di parechji diseggiani chì anu purtatu una nova vita, è diventa una sedia versatile in u disignu cuntempuraneu.
w6 w7
Questa sedia hè diventata un dispositivu standard in a maiò parte di i caffè francesi.È ci era un tempu chì induve ci era una tavola di bar, ci era una fila di Sedie Tolix.
w8
I disinni di Xavier ispiranu continuamente parechji altri diseggiani à spiegà u metallu cù perforazione è perforazione, ma nimu di i so travaglii supera a sensazione muderna di a sedia Tolix.Sta sedia hè stata creata in u 1934, ma hè sempre avant-garde è mudernu, ancu s'ellu si paragunate cù l'opere d'oghje.
04 Sedia Uterina
Design Time: 1946/Annu
Designer: Eero Saarinen
Saarinen hè un famosu designer architettonicu è industriale americanu.I so disinni di mobili sò assai artistici è anu un forte sensu di i tempi.
Stu travagliu hà sfidau a cuncepimentu tradiziunale di u mobili è porta un forte impattu visuale à e persone.A sedia hè stata avvolta in un tessulu di cachemire morbidu, hà a sensazione di esse abbracciata delicatamente da a sedia quandu si sente nantu à ella, è vi furnisce un sensu generale di cunfortu è di sicurità cum'è in u ventre di a mamma.Hè un pruduttu mudernista ben cunnisciutu à a mità di stu seculu è hè diventatu ancu un veru pruduttu mudernu classicu avà!Hè ancu una sedia perfetta chì pò adattà quasi di e pusizioni seduta.
w9 w10
05 Sedia Wishbone
Design Time: 1949/Annu
Designer: Hans J. Wegner
A sedia Wishbone hè ancu chjamata sedia "Y", chì hè stata ispirata da a sedia in stile cinese di a dinastia Ming, chì hè stata presentata in innumerevoli riviste di design d'interni è hè ben cunnisciuta cum'è u supermodel di sedie.A cosa più spiciale hè a struttura Y cunnessa nantu à u spinu è u sediu di a sedia, chì u spinu è u bracciu sò fatti da a tecnica di riscaldamentu di vapore è di curvatura, chì rende a struttura simplice è liscia, è permette di avè una sperienza còmoda.
w11 w13 w12
06 Chair in Chair/The Chair
Design Time: 1949/Annu
Designer: Hans Wagner/Hans Wegner
Questa sedia tonda iconica hè stata creata in u 1949, è hè stata inspirata da a sedia cinese, hè ancu cunnisciuta per e so linee lisce quasi perfette è u so design minimalista.A sedia sana hè integrata da a forma à a struttura, è hè stata soprannominata "A Chair" da e persone da allora.
w14 w15
Questa sedia tonda iconica hè stata creata in u 1949, è hè stata inspirata da a sedia cinese, hè ancu cunnisciuta per e so linee lisce quasi perfette è u so design minimalista.A sedia sana hè integrata da a forma à a struttura, è hè stata soprannominata "A Chair" da e persone da allora.
In u 1960, A Chair diventò a sedia di u Re durante u spettaculare dibattitu presidenziale trà Kennedy è Nixon.È anni dopu, Obama hà utilizatu The Chair di novu in un altru locu internaziunale.
w16
w17
07 Ant Chair
Design Time: 1952/Annu
Designer: Arne Jacobsen
w18
U Ant Chair hè unu di i disinni classici di mobili muderni, è hè statu cuncepitu da u maestru di design danese Arne Jacobsen.Hè chjamatu The Ant Chair perchè u capu di a sedia hè assai simili à una formica.Possiede una forma simplice ma cun un forte sensu di seduta còmode, hè unu di i disinni di mobili più riesciuti in Danimarca, è hè statu elogiatu da a ghjente cum'è "a moglia perfetta in u mondu di u mobili"!
w19
U Ant Chair hè un travagliu classicu trà i mobili di compensatu stampatu, chì hè più simplice è interessante cumparatu cù a sedia di sala di pranzu LWC di Eames.A divisione di linee simplici è u laminatu di curvatura generale dà à u sediu una nova interpretazione.Da quessa, a sedia ùn hè più una dumanda funziunale simplice, ma più impurtante per pussede u soffiu di a vita è a manera di l'elfi.
w20 w21
08 Tulip Side Chair
Design Time: 1956/Annu
Designer: Eero Saarinen
I pedi di supportu di Tulip Side Chair s'assumiglia à un ramu romanticu di fiori di tulipanu, è u sediu piace u petali di tulipanu, è tutta a Tulip Side Chair cum'è un tulipanu in fiore, hè largamente usata in l'hotel, club, villa, salottu è altri lochi cumuni.
w22 w23
Tulip Side Chair hè una di l'opere più classiche di Saarinen.È dapoi l'apparizione di sta sedia, a so forma unica è u so design elegante hà attiratu assai l'attenzione da parechji cunsumatori, è a popularità hà cuntinuatu à oghje.
 w24 w26 w25
09 Eames DSW Chair
Design Time: 1956/Annu
Designer: Imus/Charles & Ray Eames
Eames DSW Chair hè una sedia da pranzu classica cuncepita da e coppie Eames di i Stati Uniti in u 1956, è hè sempre amata da a ghjente finu à avà.In u 2003, hè stata listata in Best Product Design in the World.Hè stata inspirata da a Torre Eiffel in Francia, è hè diventata ancu a cullezzione permanente di MOMA, u primu museu d'arte mudernu d'America.
w27 w30 w29 w28
10 Platner Lounge Chair
Design Time: 1966/Annu
Designer: Warren Platner
U designer hà permeatu a forma "decorative, suave è grazia" in u vocabulariu mudernu.È questa sedia icònica di Plattner Lounge hè stata creata da i cornici circulari è semicirculari chì sò sia strutturali sia decorattivi chì sò stati fatti saldando barre d'acciaio curve.
w31

w34

w33 w32
11 Sedia Fantasma
Design Time: 1970/Annu
Designer: Philip Starck
Ghost Chair hè cuncepita da u designer francese iconicu di livellu fantasma Philippe Starck, hà dui stili, unu cù bracciolo è l'altru senza bracciolo.
A forma di sta sedia hè derivata da a famosa sedia barocca di u periodu Louis XV in Francia.Dunque, ci hè sempre un sensu di déjà vu quandu si vede.U materiale hè fattu di Polycarbonate, chì hè in moda in quellu tempu, è dà à e persone l'illusione di un lampu è sguassate.
w35

w36w37


Tempu di Postu: Dec-20-2022
Chat in ligna WhatsApp!